Yrittäjä, mitä
haluaisit kertoa
asiakkaillesi?

Liity mukaan

Tarinoita
paikallisilta
paikallisille.

Tilaa uutiskirje

Pankilla on muuttuneessa arjessa iso ja keskeinen rooli

Eurajoen Säästöpankki, Tiia Ahtola ja Minna Kunvik
Iloista palvelua, mutta enemmän etänä. Kuvassa Eurajoen Säästöpankin Tiia Ahtola ja Minna Kunvik.

Eurajoen Säästöpankin varatoimitusjohtaja Rafael Eerola sanoo, että takana on kiireinen viikko ja kiire varmasti jatkuu.

– Etenkin yritysasiakaspuolella riittää nyt hommia ja toki myös henkilöasiakkaidenkin kanssa, kun tulee yllättäviä muutoksia omaan taloudenpitoon. Pankilla on muuttuneessa arjessa iso ja keskeinen rooli tarjota mielenrauhaa ja turvaa, Rafael Eerola kuvailee.

Rafael Eerolan vastuualueeseen kuuluu asiakkuuksien ja palvelukokemuksen kehittäminen.

– Nyt jos koskaan mitataan asiakkuuden hoitoa. Olen erittäin tyytyväinen siihen, miten oma väki on tehnyt töitä muuttuneessa tilanteessa. Olen ylpeä koko tiimistä ja erityisen hienoa on se, että olemme jo löytäneet monille asiakkaille hyviä ratkaisuja haastavassa tilanteessa, Eerola kiittelee “joukkuetta”.

Eerola sanoo hyvän asiakaskokemuksen perustuvan hyvään yhteydenpitoon ja tästä on tullut hyvää palautetta. Hyvänä esimerkkinä käy Hyvinvoinnin Walimon Pauliina Välimaan somepostaus:

Eurajoen Säästöpankki palvelee muuten normaalisti, mutta tavoitteena on siirtää kaikki mahdollinen asiointi digikanaviin ja puhelinpalveluun.

– Kyllä tässä tulee nyt sekä meille että asiakkaille iso digiloikka. Verkkoneuvottelu on ollut käytössä pitkään, mutta vasta nyt se tuli todella ajankohtaiseksi. Olemme jo reilun viikon aikana saaneet paljon uutta oppia ja tästä jää varmasti käyttöön uusia hyviä toimintatapoja.

– Toivottavasti saadaan tämä virus nyt nopeasti kuriin ja päästään takaisin kohti normaalia elämää. Tästä selvitään yhdessä kyllä, vaatii nyt vaan kaikilta kärsivällisyyttä sekä ohjeiden noudattamista, Rafael Eerola sanoo.

#YhdessäOlemmeRauma