K3-isännöinti tarjoaa helppoutta ja huolenpitoa
Raumalainen K3-isännöinti takaa asiakkailleen huoletonta ja sujuvaa taloyhtiöelämistä. Laaja-alaiset palvelut kattavat hallinnollisen isännöinnin ja teknisen isännöinnin sekä muun muassa energiatodistukset.
– Olemme paikallinen toimija, joka tuntee paikalliset tarpeet ja pystyy palvelemaan joustavasti. Toimimme eettisesti, mutta meitä ei sido mitkään tietyt palvelumallit, vaan toimimme sen mukaan mitä asiakas haluaa, toimitusjohtaja Janne Kuusisto painottaa.
Jokainen kohde on ainutlaatuinen, joten asiakas saa aina personoitua palvelua.
– Isännöintiin tarjoamme selkeän hinnoittelun, jossa on yksi kuukausisumma, joka sisältää käytännössä kaikki niin sanotut normaalit isännöintipalvelut. Näin asiakkaan on helppo budjetoida isännöintikustannukset vuosittaisiin kuluihin.
K3-isännöinti hakee toiminnalleen jatkuvaa kasvua. Vahva osaaminen yhdistettynä yksilölliseen palveluun takaa korkean asiakastyytyväisyyden.
– Meille tulee vuosittain noin viitisen uutta kohdetta asiakkaaksi. Viime vuosi oli iso kasvuvuosi, jonka aikana kohteita tuli peräti kahdeksan. Pystymme vastaamaan myös isompaan asiakasmäärään.
Aina asukkaiden asialla
Kasvua tavoitellaan suunnitelmallisesti niin, että tulevaan valmistaudutaan hyvin jo ennakolta. Kuusisto onkin palkannut avukseen Tiina Isomaan ja Mika Savilan. Kokenut isännöitsijä painottaa, että isännöintityö on ennen kaikkea ihmisten keskinäistä kohtaamista.
– Käymme aktiivisesti asiakkaiden luona. Jos on tarve jollekin korjaustoimenpiteelle, niin nähdessämme sen paikan päälle, tiedämme tarkemmin keneen toimijaan kannattaa olla yhteydessä. Olen lähtenyt esimerkiksi suoraan joulusaunasta katsomaan asiakkaan putkivahinkoa, Kuusisto kertoo.
Isomaalla oli ennestään taustaa sosiaali- ja terveysalalta, mikä on yhtä lailla ihmisten kohtaamista ja huolenpitoa.
– Tässä työssä voin hyödyntää sitä osaamista, mitä minulla on. Minua kiinnostaa tekniset asiat ja halusin kehittyä urallani. Tykkään asiakaspalvelusta ja uuden oppimisesta sekä ongelmien ratkaisemisesta. Tässä työssä tämä kaikki yhdistää hienolla tavalla, Isomaa hymyilee.
Savila on työskennellyt myynnin parissa viimeiset 15 vuotta. Hän lähti hakemaan uralleen monipuolisempaa työnkuvaa, joka sisältäisi myös asiakaspalvelua. Ihmisten kanssa työskentelyn hän nostaakin omaksi vahvuudekseen.
– Tässä on saanut huomata sen, että jokainen päivä sisältää hyvin paljon uusia juttuja. Totta kai tietyt asiat pysyvät samoina, mutta tykkään tämän työn tarjoamasta vaihtelusta sekä siitä, että asioita täytyy selvitellä ja ratkaista itse, Savila kertoo.
K3-isännöinti huolehtii kaikenkokoisista taloyhtiöstä yhtä suurella tarkkuudella. Savilan asiakkaista pienin on viiden osakkaan rivitalo ja isoin 25 osakkaan kerrostalo, Isomaan asiakkaista pienin on kolmen asunnon ja isoin 52 huoneiston taloyhtiö.
– Yksi tärkeimmistä vahvuuksistamme on pieni ja tiivis työyhteisö, jolle asiakaspalvelu on kaikki kaikessa. Tartumme kaikkiin isännöinnin asioihin ja reagoimme nopeasti. Välitämme ihmisistä ja olemme heidän asiallaan, Isomaa painottaa.
Tutustu K3-isännöinnin palveluihin sekä lue muun muassa energiatodistuksista ja asiakaskokemuksesta osoitteessa www.k3oy.fi